Heb jij je S2000  verlaagd, rij je met (veel) camber en heb jij last van schuin afslijtende banden?
De tip is om je sporing zo laag mogelijk te houden, hierdoor krijg je ondanks je camber een recht slijtage patroon en gaan je banden veel langer mee.

Je hebt hiervoor enkele aanpassingen in je onderstel nodig:

Stuurhuis spacers – voorkant

-Bumbsteerkit – achterkant

De investering verdien je snel terug op bandenslijtage.

Uitleg bumpsteer:

Tevens krijg je veel stabiliteit tijdens het rechtdoor rijden ondanks je camber. Een win-win situatie dus!

Als je zelf wilt gaan uitlijnen, kun je het beste de volgende waardes proberen aan te houden.

Links voor            Rechts voor

-1’30     camber     -1’30

6’50       caster         6’50

0,00      sporing      0,00

Links achter        Rechts achter

-2’30       camber   – 2’30

0,05        sporing     0,05

Totale sporing 0,10

Trust angle 0,00

Opmerking: Deze uitlijngegevens zijn aangepaste gegevens van de originele UK Honda waardes. Naar mijn ervaring en kennis zijn deze gegevens ideaal voor straatgebruik bij verlaagde S2000’s. Ik ben niet aansprakelijk voor schade of slijtage door gebruik van deze gegevens, overleg altijd met je uitlijner hoe of wat.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *